İLETİŞİM


sevimvepasta@gmail.com











17 Ocak 2011 Pazartesi

ÇİLEKLİ TART..

benim sevdiğim tatlılardan biri çilekli tart hamurunun orjinal tarifi ufuk mutfakta petit beurre kurabiye hamuru olarak geçiyor küçük bir iki değişiklik yaptım sadece ama şiddetle önerdiğim tariflerden biri...

MALZEMELER
  • 125 gr oda sıcaklığında tereyağ
  • 1 kahve fincanı sıvı yağ
  • 1 adet yumurta
  • 1 çorba kaşığı süt
  • 4 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • bir damla sıvı vanilya
  • 1/2 su bardağı toz şeker
HAZIRLANIŞI

tüm malzemeleri karıştırıp kurabiye kıvamında bir hamur elde ediyoruz. hamuru yağlanmış tart kalıbana elimizle yaydırarak yerleştiriyoruz 175 derecelik önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz afiyet olsun...
iç dolgusu için droetker'in dolgu kreması olabilir istediğiniz meyvelerle süsleyip bir gece muhakkak buzdolabında bekletilip afiyetle yenir...

2 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Sevim Hanım merhabalar!
Sizinle tanıştığıma memnun oldum.Sıcacık mesajınız için gönülden teşekkür ederim:)
Hayra ve muhabbete vesile olsun inşaAllah..
Çilekli tart nefis görünüyor.Kimsenin hayır diyemeyeceği bir tablo.Ellerinize,gönlünüze sağlık.
Kalbi selamlarımla

Unknown dedi ki...

çok teşekkürederim herzaman sizleri takip ederdim hiç sıkılmadan hergün sonunda sizinle tanıştığım için asıl ben ne kadar mutluyum bunu anlatmaya kelimeler yetmez yorumlarınız için sonsuz teşekkürler...