İLETİŞİM


sevimvepasta@gmail.com











20 Mayıs 2014 Salı

SPİDERMAN TEMALI DOĞUM GÜNÜ PARTİMİZ










Temalı doğum günü son zamanların trendi ve doğum günlerini süsleyen renk katan farklılaştıran bir unsur oldu oldu ki çocuklar dahi bir pasta iki mum hadi iyiki doğdun u kabul etmiyor :)) biz anneler internette dolaşıp bu işi daha nasıl ucuz ve kendimiz yaparız haline çeviriyoruz kendimde buna dahil :) ama gerçekten bu işi profesyonel yapanlar ve uygun fiyatlarda sunan çok tatlı insanlar tanıdım neden bahsediyorum derseniz bu sitede şöyle bi şansınız var ister temayı  sizin yerinize onlar oluşturup size yolluyor yada baskısını yapıp hazır bi şekilde geliyor bu mutevazi insanların harikalar yarattıkları sitelerini incelemenizi öneririm bende onlardan yardım aldım başka bir yerde bastırdım ama malasef sonuç istediğim gibi olmadı baskıda :( biraz geç kaldım kalmasaydım sonuç bundan dahada iyi bi şekilde çıkardı  profesyonel ellerden diye düşünüyorum o yüzden buraya tık tık purpleandpurple

Hiç yorum yok: