İLETİŞİM


sevimvepasta@gmail.com











9 Mayıs 2011 Pazartesi

PRATİK BİR TATLI DAHA....

Kup içinde tatlı yapmaya bayılıyorum hem pratik hem çok lezzetli şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum benim gibi çikolata canavarıysanız hemen mutfağa :))

ÇİKOLATALI KUP

MALZEMELER
  • 1 pk çikolatalı sos
  • 2.5 su bardağı süt
  • kakaolu kek parçaları(dilediğiniz kadar)
  • 1 pk fıstıklı draje
  • hazır karamel sos (isteğe bağlı)
  • 50 gr ince çekilmiş fındık(ben 2 kere çektim)
HAZIRLANIŞI

Bir tencerede Çikolatalı sosu süt ile karıştırıp ocağa alalım koyulaşıp kaynamaya başlayınca ocağı kapatalım kek parçalarını kuplara paylaştıralım (ortalama beş kup çıkıyor) hazırladığımız çikolata sosunu kuplara dökelim fıstıklı drajelerimizide ekleyelim arzu ederseniz karamel sos dökelim ki ben bolca kullandım :) son olarak fındığımızıda ekleyelim işte tatlımız hazır afiyet olsun....




Hiç yorum yok: